سقف شیبدار شینگل

بررسی تاریخچه، مزایا و معایب سقف شیبدار شینگل

سقف شیبدار شینگل

سقف شیبدار شینگل

شینگل

سال ۲۰۰۲ بود که برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا، صحبتی از نوعی سقف شیبدار جدید بر زبان ها افتاد. کارخانه ای با توجه به دستاوردهای جدید علمی، نوعی سقف ابداع کرده بودن که مزایای خوبی به مشتریان خود ارائه میکرد. شینگل نامی بود که برای این سقف شیبدار مورد استفاده قرار گرفت. این سقف پس از طی مراحل اولیه به مرحله تولید انبوه و استفاده تجاری رسید. باتوجه به مزایای بالای که این سقف جدید برای ساختمان ها داشت، به زودی توانست جای خودرا در میان مردم باز کرده به وفور در ساختمان ا مورد استفاده قرار گیرد.

بعد از آمریکا شینگل بازار خود را در میان مردم کانادا پیدا کرد و بعد از آن در اروپا شایع شد. تغریبا برای بیشتر سقف های شیبدار مورد استفاده قرار گرفت. این سقف جای سقف های سنگین سفالی را در همه جا میگرفت؛ چرا که علاوه بر سبک بودن از نصب و نگه داری بسیار ساده ای برخوردار بود. این سقف ها حوالی سال ۱۳۸۰ به ایران هم راه پیدا کرد.

کار به جایی رسید که در سال ۲۰۱۱ این سقف به پرفروش ترین سقف شیبدار در قاره آمریکا و اروپا تبدیل شد.

برای تولید این سقف شیبدار از سیلیس و مشتقات نفتی در لایه های گوناگون استفاده میشود که با لایه فایبر گلاس مقاوم شده است. دانه های معدنی اسلیت، برای ایجاد یک رنگ مقاوم و چشم نواز در این سقف شیبدار مورد استفاده قرار گرفته است. این سقف ها برای دوام بیشتر در برابر عوامل محیطی ایزوله شده است. به طور مثال انعکاس نور خورشید در شینگل به حداقل خود رسیده. تغییرات دما حتی در بازه های دمایی -۲۰ تا ۴۰ تاثیر تخریبی بسیار کمی روی سقف شیبدار شینگل دارد. این سقف شیبدار انعطاف پذیر بوده و در برابر ضربه مقاوم است. در برابر بادهای شدید به راحتی میتوان به آن اعتماد کرد. انعطاف پذیری آن باعث شده که برای هر طرحی از سقف های شیبدار به راحتی قابل استفاده باشد.

سقف شیبدار شینگل، برای سقف هایی با شیب بیشتر از ۳۰ درصد بسیار مناسب هستند. البته کیفیت بالای آن ها باعث شده تا گاها برای پوشش دیوار های عموده نیز مورد استفاده قرار گیرند.

از معایب این سقف ها میتوان به این موارد اشاده کرد که اگر به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرند، عایق حرارتی خوبی نخواهند بود. دیگر اینکه شینگل عایق صوتی خوبی هم نیست و در زمان بارندگی سرو صدای بالایی تولید میکند.

ما در مرکز سقف شیبدار سقف باران شینگل را به قیمت نمایندگی پخش در اختیار شما قرار میدهیم. کافیست با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *